Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  استخدم فيلمبردار استخدم فيلمبردار

ایران استخدام

محيط كاري و ميزان درآمد فيلمبردار به چه صورت است؟

محيط كاري فيلمبردار چگونه است؟
از آن جايي كه فيلمبرداران فريلنس بر روي پروژه‌هاي مختلفي كار مي‌كنند در نتيجه محيط كاري آن‌ها از يك پروژه به پروژه ديگر هميشه در حال تغيير است.به طور كلي اين افراد بيشتر زمان خودشان را در استديو سپري مي‌كنند و اگرچه ممكن است كه براي فيلمبرداري تبليغاتي يا موزيك ويديو به لوكيشن مورد نظر مشتري نقل مكان كنند. با اين حال فيلمبرداران فريلنس تنوع بيشتري در محيط كاريشان دارند

مطلب مرتبط: مشاهده فرصت هاي شغلي فيلمبردار در كاريابي مجازي

اين افراد علاوه بر اينكه مي‌توانند در استديو كار كنند، مي‌توانند در محيط باز هم كارشان را انجام دهند، چه نزديك محل زندگي‌شان باشد چه مجبور باشند براي فيلمبرداري به يك شهر ديگر بروند. همچنين از آن جايي هم كه فيلمبرداري در فضاي باز هم يكي از گزينه‌هاي روي ميز است، بايد در خودتان را براي هر مدل جو آب و هوايي آماده كنيد.

ميزان درآمد فيلمبرار چقدر است؟
درآمد فيلمبردار مي تواند بسته به نوع كاري كه انجام مي دهد متفاوت باشد. فيلمبرداري كه به طور مستقل در آتليه كار ميكند با توجه به كاري كه انجام مي دهد و قراردادي كه دارد درآمد معيني كسب مي كند.
فيلمبرداري كه در شركت هاي خصوصي مشغول به كار هستند با توجه به سياست ها و وضعيت مالي شركت حقوق دريافت مي كنند. اما حقوق فيلمبردار حرفه اي كه به صورت قراردادي يا پروژه اي با تهيه كنندگان كار مي كنند با توجه به پروژه و قرارداد آن متفاوت است.
البته بايد توجه داشت كه اين تفاوت درآمدها به تجربه كاري، تخصص افراد، نوع شركت، شهر و محل كار و … بستگي دارد.

سخن نهايي
با بررسي شرايط موجود در آگهي هاي استخدام عكاس و فيلمبردار در تهران و ساير استانها مي توانيد به تفاوت موجود در ميزان درآمد آنها پي ببريد.

منبع: بلاگ ايران استخدام


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/20 ساعت: ۰۹ توسط:iranestekhdam :